Lønspecialist

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lønspecialist til én af Danmarks mest bæredygtige og agendasættende virksomheder

Vi leder efter dig, der har en skarp faglighed indenfor lønområdet, er imødekommende og motiveres af at hjælpe andre. Samtidig skal du trives med en høj grad af frihed under ansvar til at udfolde dine evner og gøre en forskel. Du får muligheden for at arbejde i et komplekst og spændende setup, hvor vi leverer løn til ca 40.000 medarbejdere under 20 forskellige overenskomster.

Om afdelingen:
Du bliver en del af HR Løn & Tid som hører under HR Operations, der leverer på alle operationelle opgaver inden for HR og løn.  Vi arbejder sammen om at skabe ydelser i høj kvalitet. 

HR Løn & Tid er et stærkt team på 10 kompetente og engagerede kolleger, der dækker opgaver inden for lønadministration, arbejdet med diverse systemer og processer i forbindelse med lønafvikling samt selve lønkørslen og efterbehandling.

Dine opgaver som Lønspecialist
Der arbejdes i afdelingen med opgavefordelingen, og da du indtræder i en delvis ny stilling, vil vi arbejde løbende med din opgaveportefølje ud fra dine kompetencer, interesser og afdelingens behov. Nogle hovedopgaver og ansvarsområder vil dog være:

  • Ansvar for de lønadministrative processer omkring Pension og Tab af erhvervsevne
  • Indgå i tværgående processer som eksempelvis den løbende opfølgning på forretningens afvikling af ferie og tilhørende administrative opgaver.
  • Indgå generelt i den samlede opgaveløsning i afdelingen, eks. Kontrolbehandling ifb. Med lønkørsler, test og kontrol ved implementering af nye overenskomster o.a.
  •  Rådgivning og hjælp omkring lønspecifikke spørgsmål som 2nd line support for dine kolleger i HR Operations via sagssystemet ServiceNow

Herudover er det afgørende, at du har et positivt mindset og lysten til at lære nye ting og udfordre dig selv.

Vi har i hele HR Operations stor fokus på løbende af optimere og digitalisere vores opgaver, så hvis du også har et godt blik for dette og synes, at det er sjovt at optimere dine opgaver løbende, vil dette også være det rette job for dig.

Til dagligt vil du referere til afdelingschefen for HR Løn & Tid.

For at få succes i jobbet bør du have:

  • En baggrund som lønspecialist fra en anden virksomhed og dermed indgående kendskab til hele processen omkring løn, pension, ferie, skat mv.
  • Erfaring med at læse og forstå overenskomster og relevant lovgivning
  • Godt kendskab til Office-pakken
  • Kendskab til SAP HR, Perspektiv samt ServiceNow er en fordel. Har du ikke, klarer vi også dét, blot du har let ved at lære nye IT-systemer.
  • Have procesforståelse, være kvalitetsbevidst og analytisk

Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt job med stor handlefrihed
  • En virksomhed med en stærk ansvarlighedsprofil
  • Attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer
  • Pensionsordning, sundhedsforsikring og medarbejdergoder som f.eks. personalerabatordning i Coops butikker, sommerhusudlejning, personaleklubber og indkøbsfordele.
  • Mulighed for hjemmearbejde

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Afdelingschef – Eva Vest Nielsen tlf. 2933 1884.

Send din ansøgning via "Søg job" senest den 15. marts 2024. Vi indkalder til samtaler løbende

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b97b18c1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5999075

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet