BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
HR Forretningspartner til Coops hovedkontor
Har du succes med HR-opgaven, så du opleves at gøre en forskel i forretningen og for dine kolleger? Har du blik for detaljen samtidig med at du holder fokus på retningen og målet?
Så har vi jobbet til dig som HR-Forretningspartner. Du trives med en bred berøringsflade i en travl og mangfoldig virksomhed som Coop.
Din opgave bliver at supportere forretningen på Coops hovedkontor, Servicekontoret, med henblik på at realisere strategien og nå de opsatte mål, og dermed udvikle organisationen. Desuden får du ansvar for effektiv levering af HR drifts- og basisydelser. Sidst men ikke mindst vil du bidrage med viden og praktisk erfaring i udvikling af koncepter til HR-basis leverancen.
Du får således mulighed for at arbejde med HR i et operationelt, taktisk og strategisk perspektiv i en af Danmarks største virksomheder.
Mere specifikt vil du arbejde med følgende hovedopgaver:
- Facilitere organisationsforandringer indenfor dine områder
- Deltage i gennemførelse af årlige processer som medarbejderudviklingssamtaler, klimamålinger, lønevaluering mv.
- Sparre og rådgive ledere i forhold til individuelle udviklingsbehov
- Deltage i udviklingsprojekter drevet af forretningsområdernes strategier eller Coops koncerntiltag
- Implementere og formidle centrale retningslinjer, politikker og initiativer lokalt
- Gennemføre rekrutteringsforløb
Du vil referere til HR chef Hanne Haubert og vil i det daglige arbejde tæt sammen med de øvrige HR Chefer, forretningsområdedirektører, ledere i forretningsområderne samt dine kollegaer i Coops HR-afdeling.
For at få succes i jobbet er det en fordel, hvis du:
- har 3-5 år erfaring som HR manager eller HR forretningspartner fra en stor organisation eller kommer direkte med erfaring fra konsulentbranchen
- har erfaring med at kommunikere på alle niveauer i en stor organisation
- trives med at have mange bolde i luften og selvstændigt kunne prioritere disse uden at miste overblikket eller blive personligt påvirket af de mangeartede opgaver
- hurtigt kan oparbejde forretningskendskab indenfor dine forretningsområder
- tænker og arbejder forretningsorienteret med afsæt i såvel strategier og linjens behov
- formår at skabe kortsigtede resultater uden at miste fokus på langsigtede hensyn og strategiske prioriteringer
- er certificeret i personprofil værktøjer. Vi bruger Logiks, Ace, DISC og MPA
- har en relevant uddannelsesmæssig baggrund ex. cand.merc. eller lignende
Som person er du selvstændig, engageret og målrettet. Du lægger vægt på at blive udfordret og motiveres bedst i et dynamisk miljø, hvor det anerkendes at sejle "søsatte skibe sikkert i havn".
Af andre opleves du som kundeorienteret, målrettet og struktureret. Du er dygtig til at omsætte mål til resultatskabende aktiviteter samt følge op på deres effekt.
Endelig formår du at håndtere opgaver gennem din evne til at udvikle og vedligeholde relationer takket være stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
Hvad tilbyder vi?
Du vil opleve en arbejdsplads der viser engagement, vilje og mod, hvor vi har et fælles mål om at skabe Fremtidens Coop til glæde for vores kunder, vores medarbejdere og vores forretning. Du vil indgå i en afdeling med dygtige kollegaer og stærk teamånd, hvor du får mulighed for at præge din egen karriere.
Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring og medarbejdergoder som for eksempel personalerabatordning i Coops butikker, sommerhusudlejning, personaleklubber og indkøbsfordele.
Din arbejdsplads bliver på Coops Servicekontor i Albertslund, hvor du får god mulighed for hjemmearbejdsdage.
Interesseret?
Så send dit motiverede CV hurtigst muligt og senest den 15. januar 2024. Vi vurderer løbende ansøgningerne og kan indkalde til interview før udløb af ansøgningsfristen.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Chef, Hanne Haubert på mobil 51 59 30 91 eller på mail: hanne.haubert@coop.dk
I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6a1f3ba3)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964384