BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret omkring teamledelse og 1-1 medarbejderudvikling? Kan du lære fra dig, og tør du gå foran på telefonen og vise vejen? Kan du udvikle og drive en telemarketingafdeling? Så er det netop dig, vi søger!
Vi driver vores helt egen tjeneste Pristjek.nu, hvor vi hjælper danske forbrugere med at sammenligne priser på bl.a. deres mobil- og internetløsning, forsikringsselskab og a-kasse/fagforening.
Vi er en solid virksomhed med 10 års erfaring. Vi har siden 2013 hjulpet over 150.000 danskere med at få helt gratis og uforpligtende prissammenligninger på deres typiske abonnement baserede løsninger.
Vores koncept er super enkelt. Vi matcher kundens behov og deres forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet målt på pris, produkt og service – og hjælper således vores kunder med at indhente meget attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen.
Så er du interesseret i meningsfuldt lederjob? Og har du lyst til at udvikle dine kompetencer indenfor ledelse, drift og udvikling? Så læser du med på det helt rette jobopslag.
Arbejdet som teamleder er vigtigt. Du kommer nemlig til at stå i spidsen for at udvikle og drifte vores telemarketingteam bestående af 6-8 medarbejdere – både på individuelt og team niveau. Du er også typen som stråler af godt humør, vindermentalitet og du tør gå foran på telefonen og vise dit team vejen til de gode resultater.
Du vil få ansvaret for den daglige drift herunder ledelse af 6-8 medarbejdere, 1-1 medarbejderudviklingsforløb, målstyring og kvalitetssikring – og så kommer du til i samarbejde med virksomhedens direktør at være med til at rekruttere samt oplære nye skarpe medarbejdere.
DIN PROFIL
- du har minimum 1 års erfaring fra en telemarketingafdeling. Det er også et plus hvis du har erfaring med kanvassalg
- du har stærke kommunikative evner og er særdeles overbevisende mundtligt
- du er typen som tør vise vejen på telefonen og du kan skabe gode resultater
- du har et skarpt øje for at spotte talenter og udvikle deres potentiale
VI TILBYDER
- et job hvor du kan udvikle dine ledelseskompetencer
- en attraktiv lønpakke med fast løn og høj bonus
- altid højt humør og et godt sammenhold
- et job tæt på S-tog (Ny Ellebjerg St. i Valby)
LØN OG ARBEJDSTID
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med fast løn og høj bonus
Stillingen er fuldtid (37 timer)
Arbejdstiden er:
mandag-torsdag kl. 8.30-16.30
fredag kl. 8.30-16
TILTRÆDELSE
Tiltrædelse sker efter aftale og gerne hurtigst muligt.
KONTAKT
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas de Oliveira på telefon 28 77 09 45 eller på tdo@oncore.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Oncore ApS, Carl Jacobsens Vej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: http://www.oncore.dk
Via e-mail: job@oncore.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834007