Studentermedhjælper med flair for data og business intelligence søges til WE BUILD DENMARK

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for data, særligt medlems- og projektdata? Er du nysgerrig på systemer og datadrevne processer til automatisering af flows- og rapporter, der ligger bag vores medlemskaber og projektrapportering? Trives du med den daglige administration for at sikre en helhedsoplevelse for vores medlemmer og partnere i WE BUILD DENMARK?

Vi søger en engageret studentermedhjælper til Organisation, Kommunikation & Medlemmer.

Vi søger dig, der…

  • Er godt i gang med dit studie og har tid til at arbejde ca. 10 timer om ugen hos os
  • Har stærke IT-kompetencer og indsigt i medlems- og projektstyringssystemer, gerne Podio
  • God forståelse for medlems- og projektdata samt processernes logik
  • Finder motivation i hverdagsdrift og har lyst til at deltage i udvikling af automatisering af arbejdsgange
  • Er grundig, struktureret og systematisk, med et skarpt blik for detaljen
  • Har opmærksomhed på sammenhænge i data på tværs af platforme

I hverdagen får du et særlig tæt samarbejde med vores administrative koordinator Hedvig Spang-Hanssen og Relations Manager Marianne Meyer Jakobsen om opgaverne omkring medlemsregistrering, medlemsflows og rapportering. Det vil sige oprettelse og vedligehold af medlemskaberne, medlemmernes stamdata, aktivitetsdata fra bl.a. events og projekter samt den løbende kontakt med medlemmer og projektledere herom. Herudover består teamet af syv kolleger fordelt over hele landet.

Vi benytter Podio som CRM og workspace for projektudvikling og rapportering, Wordpress som CMS, Zapier og Johnson-feed som databridges og Peytz som kampagnemodul. Derudover arbejder vi i Office365 og det er en fordel hvis du har erfaring inden for et eller flere af disse systemer.

Du kommer til at blive en central brik i at få udnyttet systemernes potentialer for vores organisation. Vi har fundamentet på plads, men der er mange muligheder for optimering, som du kan være med til at beskrive, drive og prioritere i samarbejde med teamet.

Du vil skulle sikre, at vi har de rigtige, opdaterede data om vores medlemmer og aktiviteter, og at de kan sættes i brug i organisationen. Du vil stå for vedligeholdelse, udtræk, statistik og bidrage til opbygning af vores interne og eksterne rapporteringer.

Vi tilbyder

  • Godt kollegaskab med en uformel omgangstone
  • Fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejde tilpasset dit studie
  • En plads i et dynamisk hus i rivende udvikling med masser af samarbejde på tværs - også online, da vores kontorer er fordelt over hele landet
  • Din primære arbejdsplads bliver i Albertslund eller Odense

Lønnen følger overenskomsten med HK for studenterhjælpere. Stillingen ønskes besat senest den 15. februar 2024.

Sådan ansøger du: Ansøgning inkl. CV skal være os i hænde senest fredag den 19. januar kl. 12.00

Der holdes ansættelsessamtaler onsdag den 24. januar og evt. torsdag den 25. januar.

Er du interesseret – og har lyst til at vide mere? Så er du velkommen til at kontakte Hedvig Spang-Hanssen på 53547003 eller Marianne Meyer Jakobsen på 29354834.

Har du flair for data, særligt medlems- og projektdata? Er du nysgerrig på systemer og datadrevne processer til automatisering af flows- og rapporter, der ligger bag vores medlemskaber og projektrapportering? Trives du med den daglige administration for at sikre en helhedsoplevelse for vores medlemmer og partnere i WE BUILD DENMARK?

Vi søger en engageret studentermedhjælper til Organisation, Kommunikation & Medlemmer.

Vi søger dig, der…

  • Er godt i gang med dit studie og har tid til at arbejde ca. 10 timer om ugen hos os
  • Har stærke IT-kompetencer og indsigt i medlems- og projektstyringssystemer, gerne Podio
  • God forståelse for medlems- og projektdata samt processernes logik
  • Finder motivation i hverdagsdrift og har lyst til at deltage i udvikling af automatisering af arbejdsgange
  • Er grundig, struktureret og systematisk, med et skarpt blik for detaljen
  • Har opmærksomhed på sammenhænge i data på tværs af platforme

I hverdagen får du et særlig tæt samarbejde med vores administrative koordinator Hedvig Spang-Hanssen og Relations Manager Marianne Meyer Jakobsen om opgaverne omkring medlemsregistrering, medlemsflows og rapportering. Det vil sige oprettelse og vedligehold af medlemskaberne, medlemmernes stamdata, aktivitetsdata fra bl.a. events og projekter samt den løbende kontakt med medlemmer og projektledere herom. Herudover består teamet af syv kolleger fordelt over hele landet.

Vi benytter Podio som CRM og workspace for projektudvikling og rapportering, Wordpress som CMS, Zapier og Johnson-feed som databridges og Peytz som kampagnemodul. Derudover arbejder vi i Office365 og det er en fordel hvis du har erfaring inden for et eller flere af disse systemer.

Du kommer til at blive en central brik i at få udnyttet systemernes potentialer for vores organisation. Vi har fundamentet på plads, men der er mange muligheder for optimering, som du kan være med til at beskrive, drive og prioritere i samarbejde med teamet.

Du vil skulle sikre, at vi har de rigtige, opdaterede data om vores medlemmer og aktiviteter, og at de kan sættes i brug i organisationen. Du vil stå for vedligeholdelse, udtræk, statistik og bidrage til opbygning af vores interne og eksterne rapporteringer.

Vi tilbyder

  • Godt kollegaskab med en uformel omgangstone
  • Fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejde tilpasset dit studie
  • En plads i et dynamisk hus i rivende udvikling med masser af samarbejde på tværs - også online, da vores kontorer er fordelt over hele landet
  • Din primære arbejdsplads bliver i Albertslund eller Odense

Lønnen følger overenskomsten med HK for studenterhjælpere. Stillingen ønskes besat senest den 15. februar 2024.

Sådan ansøger du: Ansøgning inkl. CV skal være os i hænde senest fredag den 19. januar kl. 12.00

Der holdes ansættelsessamtaler onsdag den 24. januar og evt. torsdag den 25. januar.

Er du interesseret – og har lyst til at vide mere? Så er du velkommen til at kontakte Hedvig Spang-Hanssen på 53547003 eller Marianne Meyer Jakobsen på 29354834.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

We Build Denmark, Liljens Kvt, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966427

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet