Strategisk Projektleder - forretningsudvikling & driftsoptimering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du drive og eksekvere større forretningsudviklings- og driftsoptimerings-projekter, så vi sammen med vores butikker får skabt en mere simpel og effektiv hverdag til gavn for vores kolleger og kunder? Trives du med et stort ansvar og at have berøring med kolleger på alle niveauer i organisationen?

 

Så kom og bliv en del af Coop kædens forretningsudviklingsteam, hvor vi driver flere forskellige drifts- og udviklingsprojekter med fokus på simplificering og forenkling i Coops supermarkeder (Kvickly/SuperBrugsen).

 

Det går jobbet ud på

Som "Strategisk Projektleder-forretningsudvikling & driftsoptimering" vil du blive ansvarlig for at drive driftsrelaterede projekter med det formål at skabe en mere enkel og effektiv driftsmodel i vores butiksnet, så vi løbende kan investere i vores butikker og ikke mindst vores kunder. Projekterne spænder vidt og kan for eksempel omhandle optimering af vores selvscanningsløsninger eller sikre en kommunikativ drifts- og servicemodel i butikkerne.

Du vil få en central rolle med en stor berøringsflade i hele Coop og på alle organisatoriske niveauer, hvor du vil sikre tværorganisatorisk samarbejde samt ejerskab helt ud i sidste led af vores værdikæde. Du kan selv være med til at rammesætte og præge projekterne igennem dit eget ejerskab fra start til slut.

Dine hovedopgaver bliver:

  • At være ansvarlig for en pulje af både operationelle- og taktiske projekter med høj driftsmæssig og strategisk prioritet
  • At omsætte ideer/hypoteser/analyser til konkrete optimeringshypoteser
  • At sikre struktureret tilgang og eksekvering, så der bliver skabt ejerskab hele vejen rundt i salgs- og driftsorganisationen
  • At træde til i flere projekter som projektdeltager på siden af de projekter, der drives af dig selv
  • At sikre en driftsmodel i vores butikker, der beskriver best practice i et 360 graders perspektiv

 

Det bringer du med dig ind i rollen

Det er vigtigt, at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner og er i stand til at drive projekter med stor strategisk bevågenhed. Du har sans for detaljen og formår at skabe samt holde et struktureret overblik, selvom hverdagen til tider kan være travl.

Desuden er du god til at begå dig på alle niveauer i organisationen og inden for en bred vifte af fagområder, da du skal samarbejde med mange typer af funktioner.

 

For at få succes i jobbet er det en fordel, hvis du:

  • Kan planlægge, drive og gennemføre selvstændige projektleverancer fra start til slut med sparring fra kollegaer og med fokus på resultatskabelse
  • Formår at sikre stærk interessenthåndtering
  • Er god til at skabe relationer, arbejde med forskellige typer af mennesker og kan formidle komplekse sammenhænge til andre typer fagligheder end din egen
  • Har en analytisk og struktureret tilgang til projekter uden at gå på kompromis med fremdriften
  • Kan omsætte overordnede ideer til konkrete løsninger/projekter
  • Er eksekveringsparat og tør tage velovervejede risici
  • Er ekspert i præsentationer og databehandling, så projekter er gennemarbejdede og præsentationsvenlige
  • Er tryg ved at præsentere projekterne for Coops øverste ledelse

I rollen som Strategisk Projektleder – forretningsudvikling & driftsoptimering, forestiller vi os desuden at du:

  • Har 2-6 års erfaring, eksempelvis fra konsulentverdenen eller en stor virksomhed, hvor du har arbejdet med strategi, drift, processer, optimering og forretningsudvikling, eksempelvis indenfor detailhandel/retail eller FMCG
  • Har en relevant uddannelse fx cand.merc., økonomi, HD eller tilsvarende, som giver en solid finansiel og dataanalytisk baggrund – samt evnen til at arbejde struktureret
  • Er ambitiøs med en track-record af at kunne levere flotte resultater igennem analyse, indsigter, anbefalinger, samarbejde, og en stærk evne til at få ting til at ske
  • Er analytisk stærk med flair for kvantitative analyser, samt har en god kommerciel og strategisk forståelse for dynamikkerne i dansk detailhandel/retail
  • Kan arbejde proaktivt og sætte dit eget præg på hverdagen med højt drive og ejerskab

Det får du hos os i Coop
Coop er en af Danmarks største virksomheder, og du får en central placering i vores supermarkedskæder Kvickly og SuperBrugsen.

Du får mulighed for at blive en del af en bæredygtig og agendasættende virksomhed.

 

Du vil møde gode kolleger i en afdeling, hvor erfaringsudveksling, sparring og intern læring er i højsædet samtidig med, at der er en afslappet omgangstone.

 

Vi tilbyder sundhedsforsikring, pensionsordning og medarbejdergoder som eksempelvis personalerabatordning i Coops butikker, sommerhusudlejning, personaleklubber og indkøbsfordele. Du vil opleve stor fleksibilitet, da balancen mellem arbejds- og privatliv er vigtig.

 

Derudover vil du opleve en virksomhed, som er præget af historiske vingesus (157 år), vores aktive medlemmer og lysten til at forandre og skabe ny historie, hvor ansvarlighed og forretning går hånd i hånd. Vi har fokus på at samarbejdet på tværs af Coop kontinuerligt styrkes, således at vi løfter i flok, det er en del af vores DNA.

 

Dit ansættelsessted vil være Coop Danmark, Roskildevej 65 i Albertslund, hvor du kommer til at indgå i et stærkt fagligt fællesskab med dine kolleger.

 

Lyder ovenstående spændende?
Så send dit motiveret CV via "Ansøg nu", gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler, og senest den 15. december 2023. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Forretningsudviklingschef Anders Wiekhorst på telefon +45 22 22 51 78.

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ce7fbd69)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948054

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet