BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Myndighedsenheden, Ældre, Sundhed & Social, Albertslund kommune.
Brænder du for sagsbehandling inden for fagområdet kropsbårne hjælpemidler, Serviceloven § 112, § 119 og merudgifter § 100.
Så har vi en ledig stilling til i Myndighedsenheden, i Albertslund kommune.
Stillingen er en fast stilling på 35-37 timer ugeligt til besættelse fra den 1.12.2023 eller efter aftale.
Den ledige stilling er den ene af to medarbejdere på området. Vi er et team præget af høj faglighed med et tæt samarbejde med dine andre kollegaer i Myndighedsteamet. Sagsbehandling foregår skriftligt og telefonisk, med borgermøder ved behov.
Dine vigtigste arbejdsopgaver
- Træffe afgørelser om kropsbårne hjælpemidler efter gældende lovgivning og kvalitetsstandarder
- Telefon betjening af borger
- Betaling af regninger
- Elektronisk posthåndtering
- Vejledning af borgere ift. Afsætningsmuligheder, selvbetjening m.m.
- Sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler og merudgifter
- Behandling af skriftlige henvendelser
- Anvendelse af kontakter og indkøbsaftaler indenfor området
Dine kompetencer
- Har relevant uddannelsesmæssig baggrund og gerne erfaring på området som administrativ eller terapeut
- Har kendskab og erfaring med at arbejde med lovgivningen og afgrænsende områder og kan skrive afgørelser
- Kan arbejde struktureret og samarbejde med relevante aktører og samarbejdspartnere, fx leverandører, praktiserende læger m.m.
- Du kan både arbejde selvstændig og tværfagligt med analyserende tilgang til komplekse borgersager
- Vi anvender fagsystemerne CURA, Rollebi, SAPA og NFS
Vi kan tilbyde
- En sund arbejdsplads med et godt tværfagligt samarbejde
- Et job der byder på et tæt samarbejde med borgere, øvrigt personale og leverandørerne på området
- Et spændende, selvstændigt og udfordrende job, med mulighed for at præge og tilrettelægge egen hverdag
- En arbejdsplads hvor vi udvikler egne såvel som teamets faglige kompetencer
- En arbejdsplads med et fagligt højt miljø og fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring
- Mulighed for hjemmearbejde
Yderligere oplysninger:
Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Myndighedsområdet Sophie Dahl Brohus tlf. 29 12 02 24.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi indhenter straffeattest i forbindelse med ansættelsen.
Stillingen er en fast stilling 35-37 timer og vil være fysisk placeret på Albertslund Rådhus, Nordmarks Allé 1, 2620 Albertslund.
Send ansøgningen online: Albertslund kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisation ID samt relevante bilag online.
Ansøgningsfrist: Tirsdag den 24.10.2023
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt fredag den 27.10.2023
Antal ledige stillinger: 1
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.
Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse.
Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b3f595a2)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hjælpemiddelvisitationen, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921761