Kundekonsulenter til stor dansk virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 Jobbet

Som kundekonsulent skal du sammen med dine kollegaer være med til at hjælpe en større dansk virksomhed i forbindelse med et projekt.

Din primære arbejdsopgave vil være at sidde klar i et mindre kundeservicecenter og hjælpe de kunder, som ringer og skriver ind for at få svar på deres spørgsmål.
Spørgsmål kan f.eks. være brug af kundernes købekort, fakturering, ændringer til deres stamdata mv. - og her kommer du ind i billedet med god service og et gå-på-mod til at sikre en god kundeoplevelse, når kunden henvender sig.

Der vil også være arbejdsopgaver, hvor der er behov for at ringe ud til kunder og foretage en opfølgning ift. deres henvendelse.

Din profil

Vi søger dig, der er frisk på at blive sat ind i en ny opgave, udviser mødestabilitet og hvor gå-på-mod er en af dine primære egenskaber.
Du trives med at tale i telefon og ved, at du vil få energi af at gøre det meste af dagen.

Kan du samtidig nikke genkendende til, at du er lærenem og har god systemforståelse, så er vi godt på vej!

Virksomheden sørger for en grundig oplæring, så du bliver fortrolig med systemer og alt hvad du skal vide for at give en god service.

Praktisk

Opstart: 29. februar 2024

Lokation: Storkøbenhavn tæt på S-tog og motorvej med gode parkeringsforhold – Det er et krav, at du kan møde fysisk på lokationen under hele perioden.

Din timeløn vil være 181,90 kr. og består af en grundsats på 170 kr. og et overenskomstbestemt fritvalgstillæg på 7% som ligeledes bliver udbetalt. Det sidstnævnte fritvalgstillæg stiger pr. 1. marts 2024 til 9% og herfra vil din timeløn være hele 185,30 kr. i timen.

Mødetiden er mandag-torsdag 08:00-16:00 og fredag 08:00-15.30.

Der er tale om et fuldtidsvikariat på 37 timer om ugen i de næste 4 måneder.

Proces

Hvis du synes ovenstående lyder lige som noget for dig, så skynd dig at sende en kortfattet ansøgning samt CV. Vi foretager herefter en hurtig vurdering ift. om du kunne være et match til jobbet og vil kontakte dig telefonisk til en indledende samtale.

VIGTIGT! Vi afholder efterfølgende online assessment inkl. jobsamtaler torsdag den 22. februar i tidsrummet 12:00-14:00.
Du skal kunne deltage i hele tidsrummet for at komme med i processen.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994540

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet