BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret omkring telemarketing, personlig udvikling og god kundeservice? Kan du skabe gode resultater via mundtlig kommunikation på telefonen? Så er det netop dig, vi søger!
Vi er driver vores helt egen tjeneste Pristjek.nu, hvor vi hjælper danske forbrugere med at sammenligne priser på bl.a. deres mobil- og internetløsning, forsikringsselskab og a-kasse/fagforening.
Vi er en solid virksomhed med næsten 10 års erfaring, og har siden 2013 hjulpet over 150.000 danskere med at få helt gratis og uforpligtende prissammenligninger på deres typiske abonnement baserede løsninger.
Vores koncept er super enkelt. Vi matcher kundens behov og deres forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet målt på pris, produkt og service – og hjælper således vores kunder med at indhente meget attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen.
Vi kalder det for "service-salg", da det er helt gratis for kunderne. Det vigtigste er derfor, at du er kvik i pæren, lærenem og har mundtøjet i orden!
Din profil
- Du har høj vindermentalitet og giver aldrig op
- Du trives i et ambitiøs arbejdsmiljø
- Du er god til bordfodbold :-)
Vi tilbyder
- Grundig oplæring og løbende salgstræning
- En arbejdsplads med masser af humor og sjov
- Sociale arrangementer (fx gokart og bowling)
- Et job tæt på S-tog (Ny Ellebjerg St. i Valby)
Vi har høj fokus på, at du som konsulent hos os har det godt – for vi ved, at det er der, du skaber de bedste resultater. Derfor vil du også opleve, at vi er fleksible med dine vagter, og vi gør meget ud af, at der også er plads til sjov og hygge.
Vores oplæring er grundig og den løbende træning og coaching vil give dig de bedste forudsætninger i jobbet.
Sådan forløber en typisk arbejdsdag
Du møder ind kl. 08:50 til hyggelig morgenmusik, siger godmorgen til dine kollegaer og sænker dig en kop kaffe, the eller vand.
Kl. 09:00 bliver der afholdt en motiverende morgenbrief – hvor vi sammen sætter dagen i gang med god stemning. Og så er du i gang med at hjælpe danskere med at spare penge.
Op ad formiddagen kommer vores teamleder forbi dig, og I taler om dine oplevelser på telefonen. Teamlederen lytter med og giver effektiv feedback, som så resultater i, at du får endnu flere gode samtaler og bedre resultater.
Så er der frokostpause og vi spiser sammen i frokoststuen. Du kan varme mad i vores mikrobølgeovn eller hente mad hos flere nærliggende take-away steder eller et supermarked.
Efter frokost har vi en midtvejsbrief, hvor vi taler om hvordan det gik. Du kommer måske med et eksempel fra en samtale, hvor du gjorde det godt, og de andre lærer af din oplevelse. Så laver vi nogle konkurrencer, og telefonerne begynder at kime igen. Så er vi i gang.
I løbet af eftermiddagen hygger vi med bordfodbold, hvis det fælles mål er opnået – herefter er vi tilbage på telefonerne med fornyet energi.
Så er der fyraften, og vi siger tak for i dag, godt arbejde og vi ses i morgen.
LØN OG ARBEJDSTID
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med fast løn og høj bonus.
Stillingen er fuldtid (37 timer).
Arbejdstiden er:
mandag-torsdag kl. 9 - 16.30
fredag kl. 9 - 16
TILTRÆDELSE
Tiltrædelse sker efter aftale og gerne hurtigst muligt.
KONTAKT
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Nicolai Sejer på tlf.nr. 40 11 36 65.
ANSØGNING
Har ovenstående fanget din interesse, og passer profilen på dig, så send din skriftlige ansøgning til tdo@oncore.dk eller ansøg via https://oncore.dk/
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Oncore ApS, Carl Jacobsens Vej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: http://www.oncore.dk
Via e-mail: job@oncore.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833232