Hjælpemiddelvisitationen: Sagsbehandler til kropsbårne hjælpemidler.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Myndighedsenheden, Ældre, Sundhed & Social, Albertslund kommune. 

Brænder du for sagsbehandling inden for fagområdet kropsbårne hjælpemidler, Serviceloven § 112, § 119 og merudgifter § 100.
Så har vi en ledig stilling til i Myndighedsenheden, i Albertslund kommune.

Stillingen er en fast stilling på 35-37 timer ugeligt til besættelse fra den 1.11.2023 eller efter aftale. 

Den ledige stilling er den ene af to medarbejdere på området. Vi er et team præget af høj faglighed med et tæt samarbejde med dine andre kollegaer i Myndighedsteamet. Sagsbehandling foregår skriftligt og telefonisk, med borgermøder ved behov. 

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Træffe afgørelser om kropsbårne hjælpemidler efter gældende lovgivning og kvalitetsstandarder
  • Telefon betjening af borger 
  • Vejledning af borgere ift. Afsætningsmuligheder, selvbetjening m.m.
  • Sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler og merudgifter
  • Behandling af skriftlige henvendelser
  • Anvendelse af kontakter og indkøbsaftaler indenfor området 

 

Dine kompetencer

  • Har relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring med at skrive afgørelser
  • Har kendskab og erfaring med at arbejde med lovgivningen og afgrænsende områder 
  • Kan arbejde struktureret og samarbejde med relevante aktører og samarbejdspartnere, fx leverandører, praktiserende læger m.m.
  • Du kan arbejde selvstændig med analyserende tilgang til komplekse borgersager
  • Vi anvender fagsystemerne CURA og Rollebi
  • Du har en relevant uddannelse enten som administrativ eller terapeut 

 

Vi kan tilbyde

  • En sund arbejdsplads med et godt tværfagligt samarbejde
  • Et job der byder på et tæt samarbejde med borgere, øvrigt personale og leverandørerne på området
  • Et spændende, selvstændigt og udfordrende job, med mulighed for at præge og tilrettelægge egen hverdag
  • En arbejdsplads hvor vi udvikler egne såvel som teamets faglige kompetencer
  • En arbejdsplads med plads til kulturen samt den gode humor.
  • Mulighed for hjemmearbejde

 

Yderligere oplysninger:

Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Myndighedsområdet Sophie Dahl Brohus tlf. 29 12 02 24. 

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi indhenter straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Stillingen er en fast stilling 35-37 timer og vil være fysisk placeret på Albertslund Rådhus, Nordmarks Allé 1, 2620 Albertslund.

Send ansøgningen online: Albertslund kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisation ID samt relevante bilag online.

Ansøgningsfrist: Torsdag d. 21.09.2023

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt den 26.09.2023

Antal ledige stillinger: 1

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.

Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse. 

Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.

 







 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=cd297e7b)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Hjælpemiddelvisitationen, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=cd297e7b&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5901038

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet