Bliv supply chain planner hos Coop og gør en forskel i detailbranchen

dato

Vil du være med til at sikre varer på hylderne og udvikle den mest attraktive arbejdsplads i detailbranchen? Og har du erfaring med Supply Chain Planning eller erhvervserfaring inden for området? Så har vi måske jobbet til dig!

 

Du bliver en del af Coop-familien, som blev stiftet i 1866. I dag er vi ca. 900 butikker over hele landet, fordelt på SuperBrugsen, Kvickly, Brugsen og 365discount. Coop er ejet af 2 millioner danskere og det andelsejede energiselskab OK. Vi er ca. 40.000 kolleger, der hver dag arbejder for ansvarlighed, bedre oplevelser for kunderne og en stærk lokal forankring.

 

Til vores ferskvare team i vareforsyningen på vores servicekontoret i Albertslund, søger vi nu en Supply Chain Planner.

 

Jobbet som Supply Chain Planner spænder over drifts-, analyse - og indkøbsopgaver, hvor målet er at sikre optimal leveringssikkerhed/tilgængelighed og balanceret varelager i vores butikker og på centrallager, i tæt samarbejde med vores kategoriplanlæggere. Som Planner skal du kunne se optimeringsmulighederne og sikre stabil drift – men ikke mindst være indstillet på at tage ansvar for dine varer/kategorier helt fra forecast og helt ud til butikkerne.

 

Coop Logistik er på en stor forandringsrejse i samspil med Coops øvrige udviklingsstrategi. Vi har derfor stort fokus på udvikling af vores afdeling og samarbejde på tværs af Coops organisation, samt optimering af interne processer. Det betyder, at du skal være indstillet på en hverdag i forandring og højt tempo med blik på optimering, samarbejde og udvikling. Vi vægter en uformel omgangstone og et godt teamwork højt.

 

Dine opgaver vil være:

  • Planlægning og optimering af vareflow for et antal varekategorier
  • Disponering til lager, daglig opfølgning på leverancer og eventuelle afvigelser
  • Sikre god leverandørkontakt og opfølgning på leveringsperformance
  • Administrative opgaver i forbindelse med vareoprettelse
  • Optimering af processer og synliggørelse af udviklingsmuligheder
  • Tæt samarbejde og dialog med øvrige afdelinger

 
Dine kvalifikationer:

  • Du har gode IT-evner og har god erfaring med Excel
  • Har stærke analytiske evner samt er en helhedsorienteret problemknuser
  • Du har faglig nysgerrighed og gode samarbejdsevner
  • Kendskab til Relex og SAP er en fordel, men ikke et krav
  • Relevant erhvervserfaring er en fordel, men ikke et krav
  • Vise initiativ og opsøge samarbejde for at sikre, at opgaver bliver fuldført

 

For at få succes i jobbet skal du:

  • Kunne arbejde struktureret og selvstændigt med dine opgaver
  • Kunne tage ejerskab for dine opgaver og overholde deadlines
  • Have øje for detaljerne samtidig med du har overblik over opgaverne
  • Have lyst til at afdække nye og følge eksisterende processer
  • Befinde dig godt med både rutineprægede driftsopgaver, men også forskelligartede udviklingsopgaver

 

Ansættelse senest 1. februar 2024.

Send din ansøgning via knappen "Ansøg" hurtigst muligt og senest den 20. december 2024. Vi gør dog særligt opmærksom på, at vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsprocessen når den rette kandidat er fundet.


Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:
Teamleder Mie Rømer-Fischer, tlf. 26 66 89 56, e-mail: mie.roemer@coop.dk

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount. Vi er omkring 40.000 medarbejdere der hver dag arbejder for ansvarlighed, bedre oplevelser for kunderne og en stærk lokal forankring.
Sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 40 milliarder kr. i vores ca. 900 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Coop er ejet af 2 millioner danskere og det andelsejede energiselskab OK.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=79997e6a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6154087

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet