Bliv studentermedhjælper hos Coop og støt marketingteamet med kampagneeksekvering og analyse

Profilbillede
dato

Studentermedhjælper til Media & Optimering i Coop

Vores team, Media & Optimering, står over for nye udfordringer, hvor vi skal være med til at sikre optimal brug af egne og betalte kanaler, samtidig med vi skal danne værdiskabende kunderejser for vores medlemmer og kunder. Teamet er centralt placeret i Coops marketingafdeling og du vil derfor få berøring med alle vores kæder; Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount. Lyder det som noget for dig? Så læs videre.

Om stillingen

Som studentermedhjælper vil du spille en central rolle i at understøtte vores kampagneeksekvering og evaluering. Du vil således også bidrage til den daglige drift af vores app og sociale mediekanaler. Dine primære opgaver vil inkludere:

  • Planlægning & upload af content til vores social media kanaler
  • Planlægning & upload af content til vores app
  • Evaluere på content brugt i vores kæders kampagner
  • Analysere kunders adfærd på tværs af vores digitale kanaler
  • Afrapportering & analyse af leverandørkampagner

Dine kvalifikationer

Vi forestiller os at du:

  • Er i gang med en relevant videregående uddannelse (f.eks. marketing, kommunikation, business), hvor du har mindst to år tilbage
  • God talforståelse med analytiske evner
  • Formår at konvertere analytiske output til anbefalinger
  • Arbejder struktureret, tager ansvar og overholder deadlines  

Vi tilbyder

Som studentermedhjælper i Medie & Optimering får du en central plads i Coops centrale marketingteam. Du ansættes i et ungt team bestående af fem personer, hvor der er højt til loftet og en uformel tone. I rollen vil du få rig mulighed for både personlig og faglig udvikling. Ligeledes vil du i rollen også arbejde tæt sammen med de øvrige teams på tværs af marketing. Vi ser gerne, at du kan arbejde 16-20 timer om ugen.

Rekrutteringsprocessen

Vores rekrutteringsproces består af:

  • Første samtale via Teams
  • Fysisk samtale med lille case præsentation
  • "Morfar-interview" og evt. indhentning af referencer

Ansøgningsfrist: 13/10. Såfremt du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chef for Media & Optimering, Patrick Woolrych, på mail patrick.woolrych@coop.dk. Vi indkalder dog til samtaler løbende, så vent ikke med at søge!

Vi glæder os til at høre fra dig!

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b9cf3932)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114984

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet