Bliv spacekonsulent hos Coop og optimer dagligvareeksponeringer

dato

Spacekonsulent med sans for detaljer

Brænder du for at sikre den mest optimale eksponering af varer i en af Danmarks største dagligvarevirksomheder? Er du analytisk stærk og har et stort drive for resultater?

Så er du måske vores nye kollega.

For at sikre et endnu højere serviceniveau og kvalitet mod vores butikker, søger vi en ny kollega til Space Management afdelingen beliggende på Coops hovedkontor i Albertslund.

 

Som en del af Kommerciel Excellence arbejder afdelingen, bestående af 8 personer, tæt sammen med øvrige kolleger fra Kæder, Kategori og Logistik, hvilket betyder, at man vil indgå i et tværgående samarbejde.

 

Du skal på dine områder sikre optimale planogrammer der understøtter effektive butikker og en effektiv supply chain. Du vil løbende udarbejde analyser, følge udviklingen på egne områder og sparre med kollegaer i afdelingen og organisationen.

Dine primære opgaver:

  • Udarbejde og optimere planogrammer via forretningsregler og optimeringsprincipper (ca. 85% af dine samlede opgaver).
  • Supportere vores butikker ved spørgsmål vedrørende planogrammer.
  • Teste planogrammer i butik for at sikre realistiske og høj kvalitets planogrammer.
  • Bidrage til en øget bundlinje gennem analyser af planogrammer og planogram-optimering (fx minimal lagerbinding, fairshare mm.).
  • Udfordre Kategori på sortimentssammensætning og sikre, at Coop har et enkelt og effektivt sortiment på tværs af forsyningskæden.
  • Sikre hensigtsmæssige sortimentsskifte og varer ind/ud med fokus på omkostningsminimering.
  • Drive spaceprincipper for eget område baseret på forbrugerindsigt i samarbejde med Kæder, Kategori og Logistik.
  • Deltage i tværgående projekter, der optimerer processer, øger indtjeningen og løfter det generelle kompetenceniveau.

Dine kvalifikationer:

  • Relevant teoretisk fundament, fx Cand.merc./HD eller en baggrund fra butik.
  • Beherskelse af Microsoft Excel og evne til hurtigt at sætte dig ind i nye IT-systemer.
  • Systematisk, struktureret og detaljeorienteret arbejdsstil.
  • Analytisk mindset og robust personlighed.
  • Naturlig samarbejdsevne på tværs af forretningen.
  • Stort drive, forretnings- og resultatorienteret og evne til at udvikle eget område selvstændigt.
  • Erfaring med FMCG/dagligvarehandlen er en fordel.
  • Erfaring med SAP er en fordel.

Vi tilbyder:

  • En virksomhed med en stærk ansvarlighedsprofil.
  • Et udfordrende job med stor mulighed for selv at præge rammerne.
  • Bred kontaktflade på hovedkontoret og til vores butikker.
  • Et spændende arbejdsmiljø med trivsel i fokus og gode personlige udviklingsmuligheder.
  • Attraktive personalegoder og lønpakke, der inkluderer pensionsordning og sundhedsforsikring, der modsvarer dine kvalifikationer.
  • Adgang til en række medarbejdergoder såsom rabat i Coops butikker, sommerhusudlejninger, personaleklubber og indkøbsfordele.
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for én hjemmearbejdsdag om ugen.

Få mere at vide:

Du er meget velkommen til at kontakte Space Management Chef Lauritz Lepine på mobil: 51 59 30 33 eller via e-mail lauritz.lepine@coop.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Din ansøgning:

Vi vurderer løbende ansøgningerne og der kan derfor indkaldes til interview før udløb af ansøgningsfristen. Fristen for at søge jobbet er d. 28. februar 2025. Ansættelse hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne SuperBrugsen, Kvickly, Brugsen og 365discount samt Coop.dk. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8c01ecc4)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Hovedkontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d8cb41c8-736e-47e2-9ba8-316d353e0242

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet