BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Albertslund Jobcenter har vi to kollegaer, som har brug for en personlig assistent (PA), som kan understøtte dem i deres daglige sagsbehandlingsopgaver. Medarbejderne råder tilsammen over 10 timer om ugen til PA, som hovedsageligt skal bruges til registreringsopgaver i kommunens sagsbehandlingssystemer KMD Momentum og Sbsys.
Den ene medarbejder arbejder med dagpengemodtagere, den anden med dagpengemodtagere samt integrationsborgere.
Der er brug for hjælp til følgende opgaver:
- Gennemgå sagsstammen for samtale/frist
- Indkalde borgere til jobsamtaler
- Booke tolke til jobsamtaler
- Registrering af historiske jobsamtaler
- Opgavelisten i Momentum
- Afmeldinger af borgere som går i arbejde
- Journalisering i sagsbehandlingssystem
- Overdragelse af sager til kolleger i Jobcentret
- Mødeindkaldelser i Outlook
- Oprette tilbud i Momentum
- Vedligeholdelse/oprydning af systemer
- Ad hoc opgaver/nye opgaver
Vi forestiller os, at du er studerende på f.eks. socialrådgiveruddannelsen, forvaltning, statskundskab eller lignende og har mindst to år tilbage af din uddannelse. Eller, at du har fået bevilget flexjob og kan arbejde 10 timer om ugen.
Desuden forestiller vi os, at du har en interesse for sociale og samfundsmæssige forhold, herunder beskæftigelsesområdet. Du kan arbejde selvstændigt og har blik for detaljen samt tør spørge ind til problemstillinger, når du er i tvivl.
Vores forventninger til dig:
- Du gør en dyd ud af at følge opgaver helt til dørs
- Du har interesse for beskæftigelsesområdet
- Du har gode IT-færdigheder – vi anvender Momentum som fagsystem
- Du er god til at prioritere dine arbejdsopgaver og evner at arbejde selvstændigt
Vi tilbyder:
- Gode fysiske rammer, der er placeret centralt i forhold til offentlige transportmidler og butikker i almindelighed
- Omsorgsfulde og humoristiske kollegaer
- En uhøjtidelig og lydhør ledelse
Løn og ansættelsesvilkår
Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.
Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse.
Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.
Stillingen er på 10 timer om ugen og er en begivenhedsbestemt ansættelse med tiltrædelse d. 1. december 2024
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at ringe til Administrationschef Fatima Achiban på tlf. 27 11 64 95
Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist d. 4. november 2024 kl. 12.00. Ansøgning sendes elektronisk via rekrutteringssystemet Emply.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2cc72c4c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Albertslund Kommune - Team Arbejdsmarkedsparate, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135005