Bliv logistik koordinator i en dynamisk kundeservice i Albertslund!

Profilbillede
dato

Vi søger en proaktiv og fleksibel Logistik Koordinator til Customer Service teamet hos Virksomhed i Albertslund. Som Logistik Koordinator vil du være en vigtig spiller i deres customer service team og være ansvarlig for koordinering af leveringer og transporter på globalt niveau. Din primære opgave vil være at sikre leveringsoverholdelse i forhold til kundernes ønskede leveringsdato og at sikre optimal udnyttelse af transporter, samtidig med at forsendelsesomkostninger holdes på lavest mulige niveau.

Du vil referere til Supply Chain Manager, og have dagligt samarbejde med indkøb og kollegaer i Customer Service.

ARBEJDSOPGAVER

  • Opfølgning på kunde henvendelser.
  • Ordrer indtastning.
  • Koordinering af leveringer i forhold til produktion og indkøb.
  • Sikre medlevering af relevante certifikater, forsendelse papirer mv.
  • Opfølgning på administrative opgaver, herunder fakturering og medarbejder godkendelse.

FAGLIG PROFIL

  • Du har administrativ erfaring.
  • Du har erfaring med at arbejde med kunder i en ordreproces.
  • Du har erfaring med leveringer og transporter.
  • Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.
  • Det er en fordel du har erfaring med Navision eller Business Central.
  • Du er IT vant.

PERSONLIG PROFIL

  • Du er robust som medarbejder og kan navigere i forskellige miljøer.
  • Du er kundefokuseret, tillidsvækkende og kommunikativ.
  • Du er proaktiv, fleksibel og kan have mange bolde i luften.
  • Du er løsningsorienteret og ser muligheder i udfordringer.
  • Du har et drive i forhold til at udfordre de beståede processer, så logistikkoordinatoren har en aktiv rolle i den løbende udvikling i organisationen. 

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • Løn ift. kvalifikationer.
  • Et 6 måneders vikariat.
  • Opstart hurtigst muligt.
  • Gode ansættelsesforhold, inkl. Pensionsordning.
  • Kantineordning.


Vi afholder løbende samtaler. Bemærk venligst, at stillingen vil blive fjernet, når den rette kandidat er fundet. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

OM SCANPEOPLE
Hos ScanPeople vil vi medvirke til bæredygtig udvikling, vækst og resultater gennem vores arbejde med mennesker.  Vi assisterer virksomheder i Danmark og Norden med tilpassede løsninger inden for rekruttering, vikarassistance, search, interim management og outplacement.  Vores kunder er vores samarbejdspartnere og kandidater og vikarer er vores ambassadører. Du finder mere info på 
www.scanpeople.dk 

ScanPeople ApS • Roskildevej 342 • 2630 Taastrup • Tlf. +45 43 31 00 71 • info@scanpeople.dk • www.scanpeople.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SCANPEOPLE ApS, Roskildevej, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131680

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet