Bliv lønspecialist i Danmarks førende bæredygtige virksomhed hos Coop Danmark

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lønspecialist til Coop Danmark

 

  • Vil du arbejde i én af Danmarks mest bæredygtige og agendasættende virksomheder?
  • Ønsker du at arbejde med lønadministration i en stor og kompleks organisation, hvor du sammen med et stærkt team leverer løn til ca. 40.000 medarbejdere?
  • Drives og har du erfaring med at levere smidig administration, og er du imødekommende og motiveres af at hjælpe andre?
  • Trives du med en høj grad af frihed under ansvar?

Så kom og bliv vores nye Lønspecialist i HR Løn & Tid!

Dit nye team
Du bliver en del af HR Løn & Tid, som hører under HR Operations, og leverer på alle operationelle opgaver inden for HR og løn til Coops ca. 40.000 medarbejdere.  Vi arbejder sammen om at skabe ydelser af høj kvalitet. 

I HR Løn & Tid vil du opleve et stærkt team på 10 dygtige og engagerede kolleger, der løser diverse lønadministrative opgaver, sikrer opsætning af systemer og processer i forbindelse med lønafvikling samt afvikling af selve lønkørslen. Vi afvikler løn til både 14 dags og månedslønnede.

Dine opgaver
Med udgangspunkt i en god forståelse for kundernes ønsker og behov får du følgende hovedopgaver:

  • Ansvar og udførsel af diverse lønadministrative opgaver og registrering af input til løn, som fx aconto, ændring af skattekort, kørselsgodtgørelser, diverse rapporter, pension, tab af erhvervsevne o.l.
  • Ansvarlig for proces og opgaver omkring negativ løn
  • Kontrolbehandling i forbindelse med lønkørsler, test og kontrol ved implementering af nye overenskomster o.a.
  • Afstemning af E-indkomst og feriepenge

Du vil referere til afdelingschefen for HR Løn & Tid.

Om dig
For at få succes i jobbet forestiller vi os, at du:

  • Har et godt kendskab til Office-pakken, især Excel
  • Er detaljeorienteret, omhyggelig og klar til at tage ansvar for egne arbejdsområder
  • Trives med administrative opgaver
  • Har 1-2 års erfaring med lignende opgaver 
  • Har let ved at lære nye IT-systemer. Har du kendskab til SAP HR, Perspektiv samt ServiceNow er det en fordel, ellers sørger vi for oplæring

Coop tilbyder
Du vil opleve en arbejdsplads med en stærk ansvarlighedsprofil, der viser engagement, vilje og mod, hvor vi har et fælles mål om at skabe Fremtidens Coop til glæde for vores kunder, vores medarbejdere og vores forretning. Du vil blive en del af en afdeling af dygtige medarbejdere, du får mulighed for at præge din egen udvikling ud fra dine kompetencer, interesser og afdelingens behov.

Vi belønner din indsats med en lønpakke, der inkluderer pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får også adgang til en række medarbejdergoder, såsom rabat i Coops butikker, sommerhusudlejning, personaleklubber og indkøbsfordele. Du får desuden fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde.

Din arbejdsplads bliver på Coops Servicekontor i Albertslund.

Interesseret?
Er du klar til at blive vores nye Lønspecialist? Så skynd dig at sende dit motiverede CV via vores online ansøgningsformular. Ansøgningsfristen er den 30. november 2024, men vi holder løbende samtaler, så vent ikke for længe.

Har du spørgsmål til jobbet eller ansøgningsprocessen, er du meget velkommen til at kontakte Eva Vest Nielsen, Afdelingschef på telefon +45 2933 1884. Du kan også læse mere om Coop som arbejdsplads på vores hjemmeside www.coop.dk

 

Vi ser frem til at modtage dit CV!

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount. Vi er omkring 40.000 medarbejdere der hver dag arbejder for ansvarlighed, bedre oplevelser for kunderne og en stærk lokal forankring.
Sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 40 milliarder kr. i vores ca. 900 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Coop er ejet af 2 millioner danskere og det andelsejede energiselskab OK.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2e7975ed)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149380

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet