BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du udvikle dig og bringe din indkøbserfaring til et nyt niveau? Vil du være med til at drive og udvikle Coops Helsekost og Baby sortiment? Og vil du være en del af en af Danmarks største retailere med 900 butikker og 40.000 medarbejdere?
Så har du chancen nu for at blive Indkøber i Nearfood teamet, hvor du vil får ansvaret for kategorierne Helsekost og Baby.
Dit nye team
Du vil få din daglige gang på vores hovedkontor i Albertslund, sammen med en masse passionerede og fagligt dygtige kollegaer indenfor indkøb og sortimentsudvikling af dagligvarer. Du bliver en del af Kategori-organisationen for Nearfood som består af 12 kollegaer. Vi spænder tilsammen over en bred produktportefølje indenfor Husholdning, Baby, Dyremad, Helsekost og Personlig Pleje.
Vi er innovative og kommercielle og er drevet af at forbedre vores kunders dagligdag ved målrettet at sikre de bedste varer til de bedste priser. Coop bygger på et stærkt værdigrundlag hvor vi sætter ansvarlighed og bæredygtighed højt, ligesom godt købmandskab er fundamentet i vores hverdag. Vi har mange bolde i luften i søgen efter nye trends og vækstmuligheder. Vores dagligdag er båret af et stærkt fællesskab med respekt for hinandens kompetencer og forskelligheder, personlige såvel som faglige, ligesom vi har det sjovt sammen.
Om jobbet
Som Indkøber – Helsekost & Baby har dine valg stor indflydelse hele vejen ud på hylderne i vores 900 butikker. Sammen med resten af kategoriorganisationen vil du får ansvaret for hele indkøbsprocessen. Lige fra de overordnede kategori-strategier til valg af leverandør, koncept- & produktudvikling samt prissætning og markedsføring.
Vi arbejder med nogle af Danmarks stærkeste brands som Änglamark og Coop og udvikler spændende private label produkter og innovative butikskoncepter. Vores leverandørportefølje er stor og spænder lige fra små, lokale leverandører til store internationale mærkevareleverandører. Et job som Indkøber i Nearfood-kategorien kan på sigt lede til mange spændende karrieremuligheder i Coop.
Dine ansvarsområder
Du vil rapportere til Kategorichefen for Personlig Pleje, Helsekost & Baby, og dine opgaver vil spænde vidt fra at understøtte kommerciel drift i butik til medvirken i strategiudvikling.
Du vil blandt andet have ansvar for:
- Optimering af sortiment. Udvikling af kategoristrategier indenfor dit eget område. Herunder løbende analytiske opgaver, identifikation af white spots samt koordinering med interne og eksterne samarbejdspartnere
- Leverandørsamarbejde, leverandørforhandlinger om samhandelsbetingelser, herunder indkøbspriser, logistikvilkår mv.
- Kampagneplanlægning og opfølgning i vores kæder, Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount
- Salgs- og indtjeningsanalyse
- Markedsanalyse & konkurrentanalyse
- Diverse projektopgaver, eksempelvis opgaver på tværs af kategorier - space processer og sortiments vurderingsprocesser
Om dig
Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring med Fast Moving Consumer Goods (FMCG) samt Indkøb og Category Management enten fra en Retailer eller fra arbejde hos en mærkevareleverandør. Desuden vil du gerne være med til at forandre Coop. Vi er i gang med vores strategi "Fremtidens Coop" som skal revitalisere Coop’s position i dagligvarehandlen.
Din uddannelsesmæssige baggrund er en kortere eller længevarende uddannelse indenfor det merkantile område.
Som person:
- Er du ambitiøs, proaktiv og analytisk og forstår dig på godt købmandskab
- Kan du omsætte teori til praksis, og har god forretningsforståelse
- Er du nysgerrig og drives af at skabe relationer. Du synes det er spændende at arbejde med kolleger i butik og sætter en ære i at kommunikere tydeligt og motiverende
- Er du god til at tage ansvar for dine opgaver, er detaljeorienteret og arbejder struktureret
- Er du i stand til at bevare overblikket i en omskiftelig hverdag, hvor udfordringerne er mange og beslutningerne træffes hurtigt
- Drives du af at skabe resultater, og stræber efter at levere det bedst mulige resultat i alt, hvad du gør
- Er du forhandlingsvant på leverandør niveau
- Er du en teamplayer og god til at skabe relationer
- Har du flair for IT og et solidt kendskab til office-pakken – særligt i forhold til at arbejde i Excel og Power Point
Du taler og forstår dansk og har gode engelskkundskaber mundtligt og skriftligt.
Coop tilbyder
Som Indkøber – Helsekost & Baby får du et udfordrende job i en af Danmarks største og mest spændende detailvirksomheder. Du får eksponering overfor en dynamisk retail-industri under konstant udvikling og mulighed for at være med til at sætte retningen for Coops 900 butikker. Du får stor indflydelse på dit arbejde og har mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt.
Vi belønner din indsats med en lønpakke, der inkluderer pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får også adgang til en række medarbejdergoder, såsom rabat i Coops butikker, sommerhusudlejning, personaleklubber og indkøbsfordele. Du får desuden fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde.
Interesseret?
Er du klar til at blive vores nye Indkøber – Helsekost & Baby? Så skynd dig at sende dit motiverede CV via vores online ansøgningsformular. Ansøgningsfristen er den 12. november 2024, men vi holder løbende samtaler, så vent ikke for længe.
Har du spørgsmål til jobbet eller ansøgningsprocessen, er du meget velkommen til at kontakte Kategorichef Thomas Kjær på +45 2894 7924 / thomas.kjaer1@coop.dk. Du kan også læse mere om Coop som arbejdsplads på vores hjemmeside www.coop.dk
Vi ser frem til at modtage dit CV!
#LI-HG1 #LI-Hybrid
I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount. Vi er omkring 40.000 medarbejdere der hver dag arbejder for ansvarlighed, bedre oplevelser for kunderne og en stærk lokal forankring.
Sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 40 milliarder kr. i vores ca. 900 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Coop er ejet af 2 millioner danskere og det andelsejede energiselskab OK.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=485af5e6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6134726