Bliv driftssekretær i et dynamisk og serviceminded team hos AKB Albertslund

dato

Er du passioneret omkring at levere fremragende service, og trives du i en varieret arbejdsdag? Er du udadvendt og en stærk holdspiller, der altid har et smil på læben? Kan du svare ja til dette, så er du måske vores nye kollega. 

Om os
I boligselskabet AKB Albertslund har vi ansvaret for ca. 1.000 almene boliger fordelt i boligafdelingen Hedemarken, Ovalen og Alberts Have, alle beliggende i Albertslund.

Ejendomskontoret er beliggende Hedemarksvej 12, 2620 Albertslund.

Vores team består af en lokal kundechef, en serviceleder, to driftssekretærer/kontorassistenter - hvoraf du er bliver den ene - tre synsmedarbejdere, seks servicemedarbejdere samt to boligsociale konsulenter. 

Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø, hvor du vil blive en del at et uformelt team, hvor der er plads til at have det sjovt, samtidig med at vi arbejder effektivt og professionelt. 

Om stillingen
Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Betjening og behandling af personlige, skriftlige og telefoniske henvendelser fra vores beboere
  • Planlægning og koordinering af driftsopgaver
  • Udarbejdelse af forskelligt informationsmateriale, varslinger, tilladelser og korrespondance omkring overtrædelser af husorden, vedligeholdelsesreglement, boligændringer og råderetssager
  • Håndtering af klager og forsikringssager
  • Referatskrivning til afdelingsmøder og opfølgning fra disse møder
  • Diverse ad-hoc opgaver

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig en spændende og afvekslende hverdag på vores kontor.  

Om dig
Vi forventer af dig

  • Du har et stærkt og veludviklet servicegen med stort overblik
  • Du er rutineret bruger af Office pakken
  • Du er god til at arbejde i teams, men du kan også løse opgaverne selvstændigt
  • Du er struktureret, har ordenssans og kan prioritere dine opgaver
  • Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk
  • Du er udadvendt, humoristisk og bidrager til et frit og åbent kontormiljø
  • Du har evner og lyst til at udføre et servicejob i en omskiftelig og udfordrende hverdag
  • Du har måske erfaring fra den almene branche og kendskab til administrationsprogrammet Unik 4
  • Du ville kunne deltage ved enkelte aftenmøder ca. 2 gange årligt

Vi tilbyder
Løn og pension i henhold til gældende overenskomst mellem Dansk Erhverv og HK. Vi har gode personaleforhold med bl.a. massageordning og en god personaleforening med et utal af gode arrangementer. Vi har fri parkering ved kontoret og Albertslund station ligger ca. 1 km fra kontoret.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning
Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem. I forbindelse med rekrutteringen vil vi gøre brug af personlighedstest. Ansættelsessamtaler holder vi løbende, så tøv ikke med at søge, måske er du lige den, vi mangler. 

Tiltrædelse når den rette kandidat er fundet. 

Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte serviceleder Søren Glad tlf. 23 61 14 19 eller kontorassistent Lone Christensen på tlf. 43 66 02 02.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

KAB, Hedemarksvej, 12, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149494

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet