Assistancekoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Assistancekoordinatorer søges til dag/nattevagter.
TRIVES DU MED AT HJÆLPE OG VIL DU VÆRE ÉN AF HVERDAGENS HELTE?

Viking hjælper alle – altid – overalt - uanset

Viking Assistance leverer redningstjenester på de danske, skandinaviske og europæiske veje. Hvis bilen bryder ned, står Vikings dygtige assistancekoordinatorer altid klar til at tage imod henvendelser og hjælper kunderne videre. Vores mission er at give bilisterne en tryg og sikker hverdag – også i tilfælde af skade eller havari.

Lige nu leder vi efter natte/dagvagt til vores alarmcentral i Hvidovre. Jobbet består i at besvare opkald fra danske kunder, der har brug for assistance.

Natte/Dagvagt
Som natte/dagvagt arbejder man i et tre-ugers rul der skifter mellem 5 dagsvagter - 5 fridage – 7 nattevagter – 4 fridage. På dagsvagterne sidder man sammen med et fast team af andre agenter med blandede arbejdsopgaver i forbindelse med vejhjælp. På nattevagten sidder man alene og har ansvaret for at modtage, oprette og koordinere assistancerne med vores døgnbemande netværk af reddere. Herudover vil der også være diverse administrative opgaver.

Om jobbet:
Vikings kunder står typisk med et akut og frustrerende problem - såsom autostop eller lignende - og forventer at få løst problemet så hurtigt som muligt og med færrest mulige gener.

Med dit gode overblik, menneskelig indsigt samt de værktøjer du får stillet til rådighed, skal du hjælpe med at finde den bedste kombination af løsninger til at få kunden videre. Udover telefonisk håndtering af kundehenvendelser, vil der også være administrative opgaver. Vagtcentralen er døgnåben, så arbejdstiden kan variere.

Kvalifikationer
I løbet af en arbejdsdag skal du kunne håndtere mange løbende og individuelle interaktioner med kunder, der hver især kræver personlig og empatisk håndtering. Dette på tværs af forskellige aftaler med forskellige aftalegrundlag og løsningsmuligheder. Dette stiller store krav til multitasking og samtidig høj fokus på den igangværende opgave samt en evne til løbende at sætte sig ind i nye aftaler og ændringer i eksisterende aftaler.

Vi forventer derfor, at:
• Du er vant til at arbejde i højt tempo
• Du er løsningsorienteret, positiv og kan tage hurtige beslutninger
• Du er smilende og tålmodig i telefonen
• Du er god til at have kunden i fokus
• Du har gode kommunikationsevner
• Du har en god arbejdsmoral
• Du er struktureret, punktlig samt mødestabil
• Du er fortrolig med brug af IT

Det er en fordel hvis du har anden erfaring fra f.eks. call-center, reception eller anden direkte kundekontakt.

Vi tilbyder:
• Et spændende job med nye udfordringer hver dag
• Gode personlige udviklingsmuligheder
• Et team af kolleger med et stærkt sammenhold
• Grundig oplæring

Det er en fordel, hvis du har kørekort og/eller interesse for biler samt teknik, men det er ikke et krav.

 

Ansøgning og cv bedes sendt til work@vikingassistance.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

VIKING ASSISTANCE A/S, Valseholmen, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: work@vikingassistance.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841805

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet