Alsidig administrativ medarbejder søges til jobcenterets modtagelse i Albertslund

dato

Borger, Arbejdsmarked & Erhverv søger en administrativ medarbejder til Modtagelsen i Jobcentret 

Jobcenter Albertslund søger en alsidig administrativ medarbejder, der er god til at samarbejde og har flair for it-systemer. Ser du en spændende udfordring i at samarbejde og servicere bredt? Har du flair for at løse administrative opgaver i IT-systemer? Tager du initiativ og motiveres du af at møde borgere og kollegaer med godt humør? Så har vi jobbet til dig.

Som den ene af to medarbejdere i Jobcentrets Modtagelse kommer du til at yde den bedste service, når du tager imod og hjælper borgerne i Modtagelsen. I det daglige samarbejde med engagerede og fleksible kollegaer kommer du til at løse alsidige og varierende driftsopgaver i Jobcentret.

Hvem er vi 

Stillingen er placeret i Administrationsteamet i Jobcentret, som er organiseret i mindre grupper. Udover Modtagelsen er der en Regnskabsgruppe og Kommunens omstilling. 

Dine opgaver bliver

  • Bemanding af Modtagelsen
  • Hjælpe borgere med at søge ydelse via Borger.dk i Modtagelsen
  • Administrerer borgernes deltagelse i vores Jobværksted
  • Postfordeling mail/fysisk 
  • Aflysning/bookning af borgersamtaler ved kollegaers sygdom
  • Administration af Jobrettet Uddannelse
  • Sagsakter
  • Ansvarlig for Momentum breve
  • Ad hoc opgaver

Erfaringsmæssigt har du

  •  Erfaring fra en lignende stilling og derved har kendskab til opgaver i en Modtagelse 
  •  Erfaring som IT-bruger, da al dokumentation og journalisering er elektronisk - kendskab til KMD Momentum og SBSYS (journaliseringssystem) er et must.
  •  Kan arbejde selvstændigt 
  •  Kan arbejde i storrumskontor og bevare koncentrationen
  •  Er struktureret og systematisk
  •  Er god til at planlægge, tage ansvar og organisere
  •  Meget gerne kendskab til LAB-loven
  •  Det er en fordel, hvis du har været i et Jobcenter og har erfaring og forståelse for beskæftigelseslovgivning.
  •  Du har en baggrund som kontorassistent eller anden relevant uddannelse 

 Personligt er du

  • Omhyggelig, detaljeorienteret og serviceminded.
  • Selvkørende og kan træffe selvstændige beslutninger. 
  • Har et godt overblik og arbejder fokuseret på at få opgaverne i mål, samtidig med at du har gåpåmod. 
  • Det er vigtigt, at du trives med en stor del af rutinebaserede driftsopgaver.
  • Det er vigtigt at du er omstillingsparat og kan varetage andre typer opgaver med kort varsel, når der sker ændring i lovgivning eller organisering i Jobcentret.  

Løn og ansættelsesvilkår

Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer

Tiltrædelsesdato: 1. marts 2025
 
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.

Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse. 

Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Administrationschef Fatima Achiban tlf.: 27 11 64 95 

Ansøgningsfrist 

Der er ansøgningsfrist d. 19. januar 2025 kl. 12.00. Ansøgning sendes elektronisk via rekrutteringssystemet Emply.

 

Arbejdsstedet: Jobcenter Albertslund, Bytorvet 25, 2620 Albertslund


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=980b85ba)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Albertslund Kommune - Team Arbejdsmarkedsparate, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d94c122a-56ed-45d9-8f59-2e4b09b7a4d1

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet