Borger, Arbejdsmarked & Erhverv søger en administrativ medarbejder til Modtagelsen i Jobcentret
Jobcenter Albertslund søger en alsidig administrativ medarbejder, der er god til at samarbejde og har flair for it-systemer. Ser du en spændende udfordring i at samarbejde og servicere bredt? Har du flair for at løse administrative opgaver i IT-systemer? Tager du initiativ og motiveres du af at møde borgere og kollegaer med godt humør? Så har vi jobbet til dig.
Som den ene af to medarbejdere i Jobcentrets Modtagelse kommer du til at yde den bedste service, når du tager imod og hjælper borgerne i Modtagelsen. I det daglige samarbejde med engagerede og fleksible kollegaer kommer du til at løse alsidige og varierende driftsopgaver i Jobcentret.
Hvem er vi
Stillingen er placeret i Administrationsteamet i Jobcentret, som er organiseret i mindre grupper. Udover Modtagelsen er der en Regnskabsgruppe og Kommunens omstilling.
Dine opgaver bliver
- Bemanding af Modtagelsen
- Hjælpe borgere med at søge ydelse via Borger.dk i Modtagelsen
- Administrerer borgernes deltagelse i vores Jobværksted
- Postfordeling mail/fysisk
- Aflysning/bookning af borgersamtaler ved kollegaers sygdom
- Administration af Jobrettet Uddannelse
- Sagsakter
- Ansvarlig for Momentum breve
- Ad hoc opgaver
Erfaringsmæssigt har du
- Erfaring fra en lignende stilling og derved har kendskab til opgaver i en Modtagelse
- Erfaring som IT-bruger, da al dokumentation og journalisering er elektronisk - kendskab til KMD Momentum og SBSYS (journaliseringssystem) er et must.
- Kan arbejde selvstændigt
- Kan arbejde i storrumskontor og bevare koncentrationen
- Er struktureret og systematisk
- Er god til at planlægge, tage ansvar og organisere
- Meget gerne kendskab til LAB-loven
- Det er en fordel, hvis du har været i et Jobcenter og har erfaring og forståelse for beskæftigelseslovgivning.
- Du har en baggrund som kontorassistent eller anden relevant uddannelse
Personligt er du
- Omhyggelig, detaljeorienteret og serviceminded.
- Selvkørende og kan træffe selvstændige beslutninger.
- Har et godt overblik og arbejder fokuseret på at få opgaverne i mål, samtidig med at du har gåpåmod.
- Det er vigtigt, at du trives med en stor del af rutinebaserede driftsopgaver.
- Det er vigtigt at du er omstillingsparat og kan varetage andre typer opgaver med kort varsel, når der sker ændring i lovgivning eller organisering i Jobcentret.
Løn og ansættelsesvilkår
Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer
Tiltrædelsesdato: 1. marts 2025
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.
Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse.
Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Administrationschef Fatima Achiban tlf.: 27 11 64 95
Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist d. 19. januar 2025 kl. 12.00. Ansøgning sendes elektronisk via rekrutteringssystemet Emply.
Arbejdsstedet: Jobcenter Albertslund, Bytorvet 25, 2620 Albertslund
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=980b85ba)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Albertslund Kommune - Team Arbejdsmarkedsparate, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d94c122a-56ed-45d9-8f59-2e4b09b7a4d1