BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Albertslund
Er du serviceminded, fleksibel og god til at håndtere nye arbejdsopgaver? Synes du, det er spændende at støtte op om andre og håndtere mange forskellige arbejdsopgaver, der understøtter forskellige fagligheder? Kunne du tænke dig at være en del af en organisation med en særlig samfundsvigtig opgave, politisk fokus og et stærkt sammenhold?
Så er det måske dig, vi søger i Københavns Vestegns Politi.
Vi søger en administrativ medarbejder, der har en bred faglighed, er hurtig til at lære nye IT-systemer, og kan have mange bolde i luften på en gang, der skal indgå i et ”administrativt team”.
Om jobbet
Stillingen er i Københavns Vestegns Politi, Visitations- og Driftscenteret, hvorfra der bl.a. bliver lavet visitation af sager, afgørelser og efterforskning.
Du vil skulle håndtere mange forskellige administrative opgaver, støtte- og
kontrolfunktioner, fx. journalisering, opdatering mv. i POLSAS (politiets interne IT-system), bilagering og færdiggørelse (pakning) af sager, kopiering, postfordeling, varetagelse af funktionspostkasse mv.
Vi forudsætter, at du
- har en relevant kontoruddannelse og en bred faglighed inden for administrativt arbejde
- kan arbejde selvstændigt
- tager ansvar for egen udvikling
- har lyst og evne til at samarbejde med og/eller understøtte andre fagligheder
- arbejdstilrettelægger på en hurtig, smidig og ressourcebevidst måde
- har udpræget ordenssans og integritet omkring dit arbejde
- er serviceorienteret, samarbejdsvillig og fleksibel
- har lyst og vilje til at lære nyt og indgå i nye samarbejder
- har helhedsforståelse og helhedssyn i forhold til organisationen og den enkelte opgave
- vilje til løbende at lade dig uddanne på relevante områder, såsom politiets almindelige IT-systemer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende
organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Arbejdstiden bliver mellem kl. 0600 - kl. 2300, men som udgangspunkt tjeneste i dagtimerne med mulighed for flex.
Dit arbejdssted bliver Politigården i Albertslund, Birkelundsvej 2, 2620 Albertslund.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Kontakt og ansøgning
For yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte politikommissær Mark Andersen, tlf. 5148 9205 eller vicepolitiinspektør Claus Bardeleben, tlf. 5123 4833.
Når du ansøger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i politiets rekrutterings- system.
Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Ansøgningen og CV skal mærkes, så det tydeligt fremgår, hvilken stilling, du søger. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge, uanset alder, køn, religion, eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 25. marts 2024
Københavns Vestegns Politi – vi arbejder for din tryghed
Københavns Vestegns Politi er en af Danmarks 15 politikredse og betjener de storkøbenhavnske forstadskommuner Albertslund, Ballerup, Brøndby, Gladsaxe, Glostrup, Herlev, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre og Vallensbæk. I politikredsen bor godt 414.000 borgere fordelt på ca. 278 kvadratkilometer og der er cirka 800 ansatte i politikredsen. Hovedparten er polititjenestemænd, men herudover er der også ansat medarbejdere med bl.a. akademisk, administrativ og juridisk baggrund. Du kan læse mere om Københavns Vestegns Politi på politi.dk, Facebook og X.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Albertslund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
KØBENHAVNS VESTEGNS POLITI, Birkelundsvej, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013810