Administrativ ildsjæl til Debitorafdeling i rivende udvikling.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ ildsjæl til Debitorafdeling i rivende udvikling

Snakker du i telefon med et smil på læben og synes det er fedt at hjælpe folk?

Vil du gerne være med til at sikre kundens gode oplevelse hos Coop – så er det dig vi leder efter!

Vi får cirka 150 kundehenvendelser om dagen på telefon og mail. Henvendelserne handler om alt fra opdatering af kontaktoplysninger til forståelse for den faktura, kunden har modtaget. Vi sætter en ære i at løse sagerne korrekt og give kunden en positiv og professionel oplevelse.

 Om afdelingen

Debitorteamet består i dag af 9 dygtige og engagerede medarbejdere, som er gode til at arbejde sammen om at få opgaverne løst.

Vi har ansvaret for mere end 38.000 aktive debitorkonti, som er kunder, der handler med købekort i vores butikker.

Vi håndterer alle processer på debitorområdet  som f.eks. kundehenvendelser, fakturaopkrævning, rykkerkørsler og bogføring af indbetalinger.

 Opgaver og kvalifikationer

  • Kundeservice – kommunikation i skrift og tale
  • Trives med en travl og omskiftelig hverdag, som kan byde på lidt af hvert
  • God IT/systemforståelse
  • Excel kendskab
  • Kendskab til sagsbehandlingssystemer – her bruger vi Servicenow
  • Kendskab til basis regnskabsbegreber og principper

Hvis du beskriver dig selv som nysgerrig og udadvendt med højt engagement og godt humør, er du et godt match til denne stilling.

Det er vigtigt, du trives med at være relationsskabende og serviceminded i dit samarbejde med kolleger i Coop Danmark A/S, eksterne partnere samt vores kunder, da vi har en stor berøringsflade dagligt.

Vores primære arbejdsværktøj er SAP, ServiceNow og Excel. Det er en fordel hvis du har kendskab til dette, men det vigtigste er, at du har lyst til at lære.

 Coop tilbyder

  • En spændende fuldtidsstilling med gode muligheder for udvikling
  • En hverdag, hvor du ikke kommer til at kede dig og er med til at gøre en forskel for vores debitorer og butikker
  • En virksomhed med en stærk ansvarlighedsprofil
  • Mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale – under hensyntagen til driften i afdelingen
  • Central lokation tæt på motorvej og gode parkeringsforhold

Din ansøgning

Send en motiveret ansøgning og CV hurtigst muligt ved at trykke på "Ansøg". Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Tania Mørkeberg Laursen på telefon 52214448. Samtaler vil blive afholdt løbende. 

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3d92fa93)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Albertslund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981738

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet